مشخصات کتاب
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 99
وزن: 162 گرم
شابک: 9786006391229
نوبت چاپ: 1
شمارگان: 1000 قطع: رقعی
جلد: شومیز
سال انتشار: 1393
نوآوری، کلید ایده و راه های جدید انجام کارها، از اجزای اصلی موفقیت همیشگی در تجارت، پیروزی و هدایت بازارهای اقتصادی جهانی است؛ در کتاب حاضر پاسخ مناسبی در خصوص اینکه چگونه و توسط چه کسی می توان به نوآوری که تا این حد ضروری به نظر است، داده خواهد شد.
موجودی این کتاب به اتمام رسیده و امکان خرید در حال حاضر وجود ندارد!
کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد.
پرداخت از طریق کلیه کارتهای بانکهای عضو سیستم شتاب که قابلیت پرداخت اینترنتی را دارا باشند، امکان پذیر است.
صفحه اصلی | حساب شما | سبد خرید | نقشه سایت | تماس با ما